Cumpără Online

Efectuăm Teste RT-PCR SARS-CoV-2 și teste serologice de identificare a anticorpilor anti SARS-CoV-2 IgG și IgM pentru pacienții asimptomatici (care nu prezintă febră, tuse, creșterea frecvenței respiratorii, dureri la nivelul toracelui, dureri musculare).

Testul RT-PCR SARS-CoV-2 evidențiază prezența virusului și este o investigație pentru diagnosticul timpuriu al infecției virale cu SARS-CoV-2. Pentru testare, se va preleva o probă de exsudat nazofaringian. Testul se efectuează prin metoda Real-Time PCR și rezultatul este disponibil în maxim 72 ore. Pentru eliberarea rezultatelor în limba engleză este necesar să menționați această dorință la recepție, în momentul prezentării la recoltare.

Programările pentru testare RT-PCR SARS-CoV-2 se fac DOAR TELEFONIC, la unul din centrele din tabelul de mai jos.

Testare RT-PCR COVID-19 la doar 270 lei.
Preț valabil la comanda online sau cu card de fidelitate în recepție.

Preț de listă: 300 lei

(!) Testarea se adresează pacienților asimptomatici.
Achitarea testului online nu reprezintă programarea la recoltare. Programarea trebuie să o faceți dumneavoastră telefonic la unul din centrele din lista de mai jos, înainte de a plasa comanda online.

(!!) Pentru eliberarea rezultatului în limba engleză trebuie să specificați acest aspect la recepție, în momentul prezentării la recoltare.

Atenție!
Testul este disponibil pentru recoltare în centrele Clinica Sante menționate mai jos în tabel și se efectuează doar în baza unei programări telefonice prealabile!

1. Programează-te telefonic
    Alege locația, data și ora pentru recoltarea testului
  2. Cumpără online
    Scurtează timpul de așteptare și cumpără online testul
  3. Mergi în centrul Clinica Sante dedicat testării
    Vino direct la recoltare în centrul Clinica Sante din orașul tău

COMANDĂ ONLINE TEST RT-PCR SARS-CoV-2

Testările serologice de identificare a anticorpilor anti SARS-CoV-2 IgG și IgM sunt esențiale în înțelegerea epidemiologiei virale și sunt importante în detectarea infecțiilor la pacienții cu simptomatologie redusă sau asimptomatici.

Testele pentru anticorpi IgG și IgM Covid-19 se fac în toate centrele Clinica Sante și pot fi comandate și achitate online:

Accesați aici lista centrelor care efectuează teste RT-PCR SARS-CoV-2

Din respect pentru dumneavoastră și sănătatea celor din jur, vă rugăm să intrați în incinta centrelor de analize doar cu mască de protecție și să folosiți dezinfectantul de mâini înainte de orice altă acțiune.

În recepție vă rugăm să respectați distanța de cel puțin 1.5 m față de celelalte persoane prezente, respectiv să răspundeți la întrebările colegilor noștri în vederea completării chestionarului pentru determinarea anticorpilor SARS-CoV-2.